Οι βασικές παράμετροι του προγράμματος είναι:
- Επαρκείς ώρες διδασκαλίας.
- Διαμόρφωση ομοιογενών τμημάτων
- Καθημερινή προφορική ή γραπτή [test] εξέταση.
- Τρίωρα διαγωνίσματα κατά τα πρότυπα των πανελλαδικών εξετάσεων.
- Η παροχή βοήθειας στον προσανατολισμό των μαθητών μας τόσο για την επιλογή κατεύθυνσης, όσο και για την προτίμηση των σχολών στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου είναι δεδομένη.
- Βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους μαθητές αλλά και στους γονείς τους, πρόθυμοι να συζητήσουμε, να στηρίξουμε και να συνδράμουμε στην επίλυση οποιουδήποτε θέματος τους απασχολεί.
Οργάνωση και ποιότητα
Το εκάστοτε θεσμικό, νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο, οριοθετούν το πλαίσιο της αυτονομίας του φροντιστηρίου «Εργαστήριο Ελληνικής Γλώσσας». Η εκπαιδευτική πολιτική ποιότητας του φροντιστηρίου συνίσταται στην παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που επιτυγχάνεται με:
- Εξατομικευμένο για κάθε μαθητή εντοπισμό εκπαιδευτικών αναγκών και επιδιώξεων
- Καθιέρωση αντικειμενικών και μετρήσιμων εκπαιδευτικών στόχων με σκοπό την ικανοποίηση μαθητών, κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και προσωπικού
- Συνεχή επιδίωξη για την επίτευξη των στόχων και παρακολούθηση του βαθμού επίτευξης
- Διορθωτικές ενέργειες με σκοπό τη συνεχόμενη βελτίωση
Το φροντιστήριο λειτουργεί με βάση τις ακόλουθες αρχές:
- Του απόλυτου σεβασμού της προσωπικότητας των μαθητών, κηδεμόνων και συνεργατών
- Της αξιοπιστίας
- Της συνέπειας
- Της τήρησης των συμφωνηθέντων
- Της εχεμύθειας
Για κάθε μαθητή το φροντιστήριο:
- Καταγράφει την μαθησιακή του κατάσταση σε κάθε μάθημα με συνδυασμό μεθόδων όπως διαγώνισμα, προφορική εξέταση, ανασκόπηση των επιδόσεών του στο δημόσιο σχολείο ή σε στο φροντιστήριο σε προηγούμενες εκπαιδευτικές περιόδους, ανταπόκριση του στα πρώτα μαθήματα στο τμήμα του φροντιστηρίου κλπ.
- Στη συνέχεια, σε συνεργασία με το μαθητή και τον κηδεμόνα, καταγράφονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και καθορίζονται οι εξατομικευμένοι βαθμολογικοί στόχοι οι οποίοι, κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής περιόδου, ελέγχονται με βάση τις επιδόσεις του.
- Για την υλοποίηση των στόχων καθορίζει το κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το μαθητή
Καθ’ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων παρακολουθείται η πορεία επίτευξης των στόχων του κάθε μαθητή. Σε περιπτώσεις αποκλίσεων, σε συνεργασία με το μαθητή και τον κηδεμόνα του, αναλαμβάνονται διορθωτικές ενέργειες που μπορούν να είναι τροποποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος, προσθήκη επιπλέον ωρών διδασκαλίας, εξατομικευμένη διδασκαλία κτλ.
«Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει, αλλά μια φωτιά που πρέπει να ανάψει»
"Πλούταρχος"
"Πλούταρχος"